Våra nuvarande kunder Sannegården (som också råkar vara Sveriges godaste Pizza-kedja) behövde arbeta mer med sin marknadsföring. Tillsammans kom vi igång med Instagram och Tiktok som vid uppstart var nästintill helt inaktiva.
Med mer än 30 enheter behövde Sannegården skapa ett tydligare varumärke, och kommunicera ett enat budskap restaurangerna sinsemellan. Fokus på inläggen blev personal, hantverket och gäster, en kombination som har kommit att generera över 100 000 visningar i månaden.
Vi tar till oss av statistiken, och fortsätter utveckla kanalerna för ännu mer trafik och engagemang. Parallellt fortsätter Sannegården göra gästerna nöjda, och öppna ännu mer enheter längs vägen.Ett bra sommarbete helt enkelt!
Digital marknadsföringsbyrå i Göteborg
Vi gillar att grotta ned oss i varumärket och därifrån göra en tydlig strategi på hur vi kan formulera ett varumärke så bra som möjligt på utvalda sociala kanaler.
Vi vet att det finns behov, det gäller bara att ta steget.